Gratis frakt

Gratis bytte og retur

1-4 dager levering

Over 700 000 ordrer sendt i Norge

X-Life trenings- og motivasjonsblogg

Velkommen til vår blogg! Her finner du de siste treningstrendene, ferdige treningsprogram,  sunne og gode oppskrifter - og masse treningsmotivasjon!


Ukens utvalgte

Oppvarming/aktivering på beindagen!

It's legday people! Hvordan du forbereder deg til selve treningsøkten er svært viktig om du ønsker optimale resultater. Vi vil absolutt anbefale at du utfører dynamisk oppvarming og aktiveringsøvelser før du starter på selve hovedøvelsene!
dup treningsprogram

DUP-treningsprogram for råtasser

Det finnes utallige måter å sette opp en treningsplan på, men hvordan skal du vite at det du gjør faktisk gir resultater? Noe av det beste forskerne har klart å komme opp med for økning i styrke og muskelmasse; DUP-trening.
ZMA x-life

5 gode grunner for å bruke kosttilskuddet ZMA

Du har helt sikkert hørt mye snakk om ZMA og lurer kanskje på om dette er noe du bør føye til din daglige dose kosttilskudd.
nocco bcaa

Hva er så bra med BCAA?

De fleste har hørt om BCAA, sett andre bruke det eller kanskje du til og med har brukt det selv uten å være helt sikker på hva det egentlig gjør for deg. BCAA er med tiden blitt veldig populært og brukes flittig av treningsglade mennesker.
mini bands

Minibands: Slik aktiverer du rumpa!

Hvis du ønsker å få mer ut av rumpeøvelsene dine, så bør du følge disse tipsene!
splitt eller fullkropp

Glutebridge - Derfor får du ikke kontakt med rumpa!

Glutebridge er i vinden som aldri før, og visst er det en flott øvelse om du får den til. Men kanskje er du en av dem som føler det tar alle andre steder enn rumpa?
six-pack

Mageøvelser: 3 fantastiske og undervurderte øvelser som gir deg six-pack!

Du burde gjøre noen spesifikke mageøvelser for at du lettere skal få de definerte magerutene du ønsker deg. Og disse øvelsene er kanskje ikke nøyaktig av den typen du trodde.!

Hvorfor du bør passe på proteininntaket når du skal ned i vekt

Det er viktig for alle å innta nok protein. Personer som er aktive trenger mer protein enn personer med et lavt aktivitetsnivå, og generelt sett kan et økt inntak av protein være positivt for mange.
splitt eller fullkropp

Bør du trene splitt eller fullkropp?

Er det mest effektivt å trene hele kroppen hver gang man trener, eller bør man splitte opp slik at man fullstendig sliter ut hver muskel en gang per uke?

Mest lest siste uken


treningsprogram

Treningsprogram: 3 dagers program for jenter

Selv om de grunnleggende treningsprinsippene gjelder for både gutter og jenter er det ting som tyder på at jenter burde trene noe annerledes enn gutter

Hvilken treningssko skal du velge?

Det er lett å gå seg vill i skoverden. Hvilken sko skal du bruke til styrketrening? Hvilken sko skal du bruke til løping? Ta en titt på denne guiden neste gang du trenger nye treningssko!
treningsprogram

Slik lager du ditt eget treningsprogram!

Det du trenger å vite for å kunne skreddersy treningsprogram på egen hånd!
pupper, silikon og trening

Pupper, silikon og trening!

Har du eller vurderer du silikoninnlegg? Er du bekymret for hvordan dette vil påvirke treningen din? Sjekk ut denne artikkelen for å få svar på dine spørsmål.
Gi deg selv en boost med: