Opptil 38 % på favoritter til treningsrommet

Nå er X-LIFE blitt en del av Treningspartner

Vi er glade for å kunne informere om at X-LIFE.no nå er blitt en del av Treningspartner.no.
1. Januar 2023 fusjonerte X-LIFE AS og Treningspartner AS og har siden da vært 2 konsepter i samme selskap. Nå har X-LIFE flyttet inn hos Treningspartner.

Sammenslåingen av konseptene er et resultat av vår felles visjon om å levere høykvalitets treningsutstyr og skape en sømløs kundereise for alle våre kunder, uansett utgangspunkt.
Sammen vil vi tilby et råere sortiment, mer innovative produkter til gode priser. Enten om du er ny til trening eller toppidrettsutøver skal vi ha en alternativ som passer ditt behov.
Vi ser frem til fortsettelsen og gleder oss til å støtte og inspirere som din Treningspartner!

Ta gjerne kontakt med oss hvis du har spørsmål. Du kan nå oss på telefon, chat eller sende oss en mail.
Se kontaktinfo lenger ned på siden. Vi vil svare deg så raskt som mulig.
Til deg som har handlet på X-LIFE.no har vi satt opp en FAQ.


FAQ - Ofte stilte spørsmål

Jeg har bestilt et produkt på forhåndssalg, vil min ordre bli behandlet som normalt?

Dersom du har kjøpt en vare på forhåndssalg vil ordren plukkes og sendes når varen er på lager. Det vil i slike tilfeller være oppgitt en dato ved bestilling som angir hvilken dag varen er på lager.
Hvis du har kjøpt både en vare som er på forhåndssalg og en vare som er på lager, vil begge normalt sendes deg når den på forhåndssalg blir tilgjengelig.

Hvordan påvirker flyttingen av X-LIFE behandling av mine personopplysninger?

Mylna Gruppen AS (org.nr. 994 873 687) er morselskapet til både X-LIFE og Treningspartner. Mylna er behandlingsansvarlig for hele konsernets behandling av personopplysninger, uavhengig av hvilket selskap i konsernet som har samlet inn personopplysningene. Les mer under vår personvernerklæring.

Vil min kundekonto overføres til treningspartner.no eller må jeg opprette en ny kundekonto?

Din kundekonto vil ikke overføres til treningspartner.no. Som treningspartnerkunde kan du opprette en ny kundekonto på treningspartner.no.

Vil jeg kunne finne mine tidligere X-LIFE ordre på min kundekonto hos treningspartner.no?

Du vil ikke finne dine tidligere X-LIFE ordre på din nye treningspartner kundekonto. Ta kontakt med kundesenteret om du trenger hjelp med tidligere ordre.

Jeg har bestilt med Klarna, vil flyttingen ha noe å si for min faktura?

Flyttingen av X-LIFE til treningspartner.no vil ikke ha noe å si for din Klarna faktura.

Har jeg fortsatt reklamasjonsrett på det jeg har kjøpt hos x-life?

Din reklamasonsrett vil ikke påvirkes av flyttingen. X-LIFE tilbyr unik service og Norges beste reklamasjonsrutiner for alt* treningsutstyr vi selger, til både private og bedrift. X-LIFE er en del av Mylna Gruppen som er lokalisert i Mjøndalen. Mylna er Nordens største produsent og leverandør av treningsutstyr for hjemmetrening.

Uansett om du kjøper en tredemølle, romaskin, spinningsykkel, AirTrack, manualer eller treningsmatte, står Mylna sin serviceavdeling parat for å gi deg den beste service. Hos vår serviceavdeling i Mjøndalen har vi et stort lager med reservedeler til alle produkter.

De fleste av service – og reklamasjonssaker foregår hos kunde – du trenger altså ikke å sende fra deg stort og tungt utstyr. Vårt nettverk av teknikere dekker alle hjørner av Norge. Om vi ikke klarer å løse utfordringen på stedet eller må bytte produktet står vi for all planlegging og kostnader knyttet til transport og logistikk.

*Dette gjelder for følgende merker:
Abilica, Masterfit, X-erfit, Bowflex, ProForm, Jumpmaster, Nordic, Schwinn, Everlast, UFC og Aqua Spa.

For at du skal få den beste og mest effektive service kontakter du vår serviceavdeling som er lokalisert hos Mylna Sport ved å registrere din sak på: https://www.mylnasport.no/Serv...

Gjelder 90 dagers åpent kjøp også etter flyttingen?

Vi tilbyr våre kunder 90 dagers åpent kjøpt. Dette betyr at du må innlevere din returforsendelse til Posten innen 90 dager etter at du har mottatt pakken. Dine 90 dagers åpent kjøp påvirkes ikke av flyttingen til Treningspartner. 


Kontaktinformasjon

E-post: salg@treningspartner.no
Telefon: 40 00 34 48 - Åpen i ukedager mellom 10.00 - 11.30 og 12.00 - 14.00
Adresse: Ringeriksveien 16, 3414 Lierstranda